سلام

من تا حالا پاک زندگی کردم و اهل دوست پسر و ... نبودم. مدتی هست که ازدواج کردم و آلت تناسلی همسرم پسندم نیست ( از لحاظ طول و رنگ و .. منظورم نیست). من بنا به رشتم میدونم که یه آلت طبیعی باید چه جور باشه. اما آلت همسرم قسمت اولش و به اصطلاح بیخشید باریک شده و همچنین سرش هم کوچک هست.

ببخشید که اینطوری میگم اما موقع نعوظ هم خیلی سفت نمیشه. اون مورد اول اگه اشتباه نکنم از علائم خود ارضایی شدید هست. ولی در مورد نعوظ نمیدونم که طبیعی هست یا نه.

از اول که دیدم تا الآن تو فکر هستم. نمیتونم با این مساله کنار بیام. تا الآن که رابطه کامل نداشتیم که مثلا بگم لذت نمیبرم. ولی همون ظاهرش که داد میزنه خود ارضایی داشته حال روحیم رو خراب میکنه. به نظرتون ازش بپرسم؟ اصلا درست میشه؟؟


پاسخ :

سلام

بیشتر از این که نگران خودارضاء بودن شوهرتون باشید ، نگران وضع سلامتی اون باشید . گفتید که موقع نعوظ سفت نمیشه . دلیل کوچک بودن سر اون هم می تونه همین باشه . سر آلت مردانه وقتی از لحاظ اندازه معمولی میشه که نعوظ کاملی صورت بگیره . پس با توجه به این موضوع ، کوچک بودن سر آلت اون قابل توجیه هستش .

عرض شد که نگران سلامتی اون باشید . عدم نعوظ کافی در مردان علت های مختلفی داره . مطلب زیر رو بخونید : 

7 نکته برای داشتن نعوظ مناسب

وقتی عقد کردید دیگه به صلاح نیست در مورد گذشته ی همسرتون تحقیق کنید . اگه بخوایم با قاطعیت حرف بزنیم باید بگیم که حق چنین کاری رو ندارید . نه شما و نه شوهرتون . کلا پرونده ی تحقیق در مورد همسر رو قبل از نشستن سر سفره عقد باید ببندید . حتی اگه بعد از عقد ، اطرافیان مورد جدیدی رو به شما گفتند شما نباید توجه کنید .

فکر این که اون خودارضا بوده و ... نکنید . چون وقتی احساس خوبی نسبت به شوهرتون نداشته باشید باید قید رسیدن به ارگاسم رو بزنید . 

موفق باشید